Contact Form

Name

Email *

Message *

Cari Blog Ini

Reiziger Enthousiast Hij Heeft Het Gewoon Super Goed Ingevuld

Reiziger enthousiast: "Hij heeft het gewoon super goed ingevuld"

NS-reizigers zijn enthousiast over de nieuwe service "Mijn NS Reisplanner". De app biedt reizigers realtime informatie over hun reis, inclusief vertragingen en alternatieve routes. "Ik vind het erg handig", zegt reiziger Jan Janssen. "Ik hoef niet meer op de borden te kijken of op de website te zoeken. Ik kan gewoon de app openen en meteen zien wat er aan de hand is."

De app is gratis te downloaden en beschikbaar voor zowel iOS als Android. Reizigers kunnen inloggen met hun NS-account of zich anoniem aanmelden. De app biedt een aantal functies, waaronder:

  • Realtime informatie over vertragingen en verstoringen
  • Alternatieve routesuggesties
  • Pushmeldingen over belangrijke updates
  • Een gepersonaliseerde reisgeschiedenis

NS-reizigers zijn enthousiast over de nieuwe service. "Ik vind het erg handig", zegt reiziger Jan Janssen. "Ik hoef niet meer op de borden te kijken of op de website te zoeken. Ik kan gewoon de app openen en meteen zien wat er aan de hand is."

"Ik vind het vooral handig dat de app me alternatieve routes biedt", zegt reiziger Marieke de Vries. "Als er vertraging is, kan ik meteen zien welke andere routes ik kan nemen."

De app is nog in ontwikkeling, maar NS belooft regelmatig nieuwe functies toe te voegen. "We zijn blij met de positieve feedback die we van reizigers krijgen", zegt een woordvoerder van NS. "We blijven de app verbeteren en nieuwe functies toevoegen om het reizen met de trein nog gemakkelijker te maken."


Comments